آخ!!!


کِـــه چِقــدر


دِلـــــمــ مــی ســوزَد


بَـــرای دِلـــــمـ!!!



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت20:20---24 ارديبهشت 1392
بابا پرستوی عاشق؟؟چه خبره...ماشا.....به منم نظر بده ا

mahsa
ساعت20:16---24 ارديبهشت 1392
مــَـن بـی تــو
شعـــر خــواهــم نــوشتـــ؛
تـــو بــی مـَـن
چــِـه خــواهــی کــــرد؟
اصـــلا”
یــــادت هَستـــ
کــِــه نیستــَـمــ …؟


پرستوی عاشق
ساعت22:22---20 ارديبهشت 1392
یک جفت چشم سیاه
یک جفت چشم آسمانی
یک جفت چشم سبز
خیلی ها برای اینها شعر مینویسند

اما تو
صاحب آن چشم های قهوه ای ساده هستی
که شعرت را
تنها من میدانم...


پرستوی عاشق
ساعت22:21---20 ارديبهشت 1392
من یاد گرفته ام
وقتی بغض می کنم
وقتی اشک می ریزم
منتظر هیچ دستــــــــــــــی نباشم
وقتی از درد زخم هایم به خودم می پیچم
مرهمی باشم بر جراحتــــــــــم من یاد گرفته ام
که اگر زمین می خورم
خودم برخیــــــــــزم
من یاد گرفته ام راهی را بسازم به صداقت
من یاد گرفته ام
که همه رهگذرنــــــــد
همـــــــــــه


پرستوی عاشق
ساعت22:20---20 ارديبهشت 1392
توهرچه داری بریز روی دایره
من هرچه دارم میگذارم کف دست،
آنگاه خودت قضاوت کن ؛
کدام عاشق تر است،
کدام مدعی تر.....!!


پرستوی عاشق
ساعت22:19---20 ارديبهشت 1392
عاشق که میشوی..
مواظب خودت باش...
شبهای باقیمانده عمرت
به این سادگیها
صبح نخواهند شد ...!!!


پرستوی عاشق
ساعت22:17---20 ارديبهشت 1392
ديگر برای داشتنت سماجت نميكنم عزیزم !!!
پرنده ای كه مال من نيست قفس هم برايش بسازم باز هم ميرود !!!


پرستوی عاشق
ساعت22:17---20 ارديبهشت 1392
یه غروب جمعه من و اتاقم ؛
فنجون قهوم ؛ تکرار لحظه ها
دوباره تنهایی تنهایی تنهایی ؛ تکرار تکرار تکرار


پرستوی عاشق
ساعت22:16---20 ارديبهشت 1392
هی رفیق . . .
زیادى خوبى نکن !!!
انسان است، فراموشکار است !!!
از تنهایى اش که در بیاید تنهایى ات را دور میزند !!!
پشت مى کند به تو ، به گذشته اش !!!
حتی روزى میرسد که به تو میگوید: شما...؟


پرستوی عاشق
ساعت22:16---20 ارديبهشت 1392
از من خواست حـــــلالش کنم !
همان کسی که ...
با بــــی رحمـــی ...
محبت هایم را حـــــرام کرده بود!


پرستوی عاشق
ساعت22:15---20 ارديبهشت 1392
من خوبم
عاشق نیستم
فقط گاهی به یادش می افتم
دلم تنگ میشود
این كه عشق نیست
هســـــــــــــ ــــــــــــــت ؟


پرستوی عاشق
ساعت22:14---20 ارديبهشت 1392
از قصه ات بیرون می آیم
این ماجرا از اول هم
بدون من کامل بود


پرستوی عاشق
ساعت22:12---20 ارديبهشت 1392
آخی چرا دلت می سوزه برا دلت؟!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 / 2 / 1392برچسب:, ] [ 20:25 ] [ haleh ] [ ]