کاﺵ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﺴﺘﯽ ،

 


ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺁﯾـــــــﯽ ،

 


ﺗﻤﺎﻡ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﻦ ﺭﺍ ﯾﮑﺠﺎ ﺑﺮ ﻫﻢ ﻣﯿﺰﻧﯽ ،

ﺑﯽ ﺗﻮ ﺣﺎﻟـــــــــﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ،

 


ﻣﯽ ﺁﯾﯽ ﺑﺪ ﺧﺮﺍﺑﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ،

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﺁﯾﯽ ،

 


ﺗﻤـــﺎﻡ ﺣﻀﻮﺭﺕ ،

 


ﺑــــــﺮﻭﯼ ﺷﺎﻧﻪ ﺍﻡ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ،

 


ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﺎ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻢ ﻭ

 


ﻣﺎﺕ ﺣﻀﻮﺭﯼ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﺷﻨﺎ ﻧﯿﺴﺖ ،

 


ﻣﺒﻬﻮﺗﻢ ،

ﻭﻗﺘﯽ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﻦ ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻭ

 


ﻧﮕﺎﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯽ ،

 


ﻭ ﺳﻼﻣﯽ ﮐﻪ ﺑﻮﯼ ﻏﺮﯾﺒﯽ ﺩﺍﺭﺩ ،

 


ﮐﻪ ﻣﻦ ﻋﻤﯿﻖ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﯿـــــــﺰﺍﺭﻡ ،

ﺣﺘﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺗﻮﺻﯿﻒ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻝ ﺑﺪ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ،

 



ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻢ ،

 


ﮐﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺣﻀـﻮﺭﺕ ﺭﺍ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ،

 


ﺩﺭﺟـــﺎ ﻗﺪﻡ ﻣﯿﺰﺩﻡ ،

 


ﺷﮏ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ،

 


ﻫﻤﺎﻥ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺷﻨﺎﺧﺘﻤﺶ ،

ﺁﻣﺪﻧﺖ ﺣﺎﻝ ﻣﺮﺍ ﺑﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ،

ﺯﺟﺮﺁﻭﺭﺗــــــــــــــﺮ ﺍﺯ ﺁﻣﺪﻧـﺖ ،

 


ﺗﺤﻤﻞ ﺣﻀﻮﺭﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﺣﻮﺍﺳﺶ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ ،

 


ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺍﺭﺯﺍﻧﯽ ﻫﻤﺎﻥ ﻧﮕﺎﻫﯽ ،

 


ﮐﻪ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﻫﺴﺖ ﻭ

 


ﺑﯽ ﺷﮏ ﻓﺮﺩﺍ ﻧـــــــــــﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ،

 


ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧﯿﺰ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻢ ﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ،

 


ﺁﺷﻨﺎ ﺗﺮﯼ ،

ﻣﻦ ﺗﺼﻤﯿﻤﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺘﻢ ،

 


ﺣﻮﺍﺳﻢ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭘﺲ ﻣﯿﮕﯿــــــﺮﻡ ،


ﺍﺯ ﺍﻣﺸﺐ ﻣﺎ ﺑـــــــﺎ ﻫﻢ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯾـم



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت9:39---1 تير 1393
dagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigan...

Eli
ساعت14:44---20 ارديبهشت 1393
هاله جون این متنتم خیلی عالیه..
ولی گلم غم عالم باخوندن اینا میریزه تو دلم چرا اینقد ناامید؟؟؟؟؟؟؟؟؟


Shabuuuu
ساعت23:57---28 فروردين 1393
نمیدانم نگاهم را چگونه میبینی و یا وقتی این نوشته را میخوانی چند بار نفرین برناممم مینهی نمیدانم که سیلاب خشک و شور این روزها چرا چون آفتاب کویر سوسو میزند ولی دریغ از یک جرعه آب "که جکم نفس برای من را رقم میزند"
نمیدانم چرا میخواهم بنویسمت ؟ و این را برمن زیاد مبین که نامت را چون الهه ها بپندارم تو نیز الهه هستی برایم هستی و خرد مگیر این نوشته را از من که زمانی فقط من بودم و من ... !
خیـــــــــــــــــلی عالی بود خیــــــــــــــــلی طوری که نمیتونم بگم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 / 1 / 1393برچسب:, ] [ 20:51 ] [ haleh ] [ ]